Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
niedziela, 22 września 2024 22:23
ZOBACZ:
Reklama
Reklama

Nie dajmy się oszukać

Z nieuczciwymi praktykami w handlu, zwłaszcza telefonicznym, spotykamy się coraz częściej. W Skarżysku odnotowano kolejne takie przypadki. Warto wiedzieć, jak nie dać się oszukać.

W mediach co rusz pojawiają się informacje o nieuczciwych praktykach ze strony firm sprzedażowych, oferujących chociażby usługi telekomunikacyjne. Scenariusz zazwyczaj wygląda bardzo podobnie, a ofiarą oszustwa padają bardzo często osoby starsze.

Jeśli już my, bądź ktoś bliski da się nabrać nieuczciwemu sprzedawcy, sprawa nie jest z góry przegrana. Przepisy gwarantują konsumentowi możliwość odstąpienia od takiej umowy w ciągu 14 dni od jej podpisania.

Warto być czujnym od samego początku rozmowy, w której ktoś chce z nami przedłużyć świadczenie usług lub nakłonić do zawarcia nowej umowy.

W marcu Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał ostrzeżenie konsumenckie (patrz materiał wideo).

Przedstawiciele firmy, przed którą ostrzega Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów często nie zostawiają u klienta żadnych dokumentów. W efekcie konsument nie ma potwierdzenia, czy możliwości reakcji i dochodzenia swoich praw.

W Skarżysku – Kamiennej podobne przypadki pojawiają się ciągle, w tym roku zgłoszono już kilkadziesiąt oszustw tego rodzaju.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
ZGŁOŚ INTERWENCJĘ

Masz temat? Napisz do nas!

Reklama
Reklama