Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
poniedziałek, 16 września 2024 21:15
ZOBACZ:
Reklama
Reklama

Ludzie do zadań specjalnych

Poznaliśmy nowych ludzi prezydentki Kielc do zadań specjalnych. Na specjalnie zorganizowanej konferencji prasowej Agata Wojda przedstawiła nowo powołanych dyrektorów i wicedyrektorów biur oraz wydziałów Urzędu Miasta, którzy rozpoczęli pracę w kieleckim magistracie.
Kliknij aby odtworzyć

W Urzędzie Miasta w Kielcach została już niemal skompletowana obsada najważniejszych biur i wydziałów. Prezydentka Agata Wojda przedstawiła osoby, które objęły ważne stanowiska w Urzędzie Miasta. Co to za ludzie?

- Są to ludzie do zadań specjalnych – z dumą mówiła prezydenta Kielc.

Jak zaznaczyła prezydentka Kielc, na nowo powołanych dyrektorach, spoczywać będzie wizja realizacji polityki rozwoju Kielc w najbliższych latach.

Doświadczenie połączone z młodością, ma spowodować nową jakość pracy i komunikacji w kieleckim magistracie.

Sylwetki nowo powołanych dyrektorów wicedyrektorów biur oraz wydziałów Urzędu Miasta, którzy rozpoczęli pracę w kieleckim magistracie prezentujemy poniżej.

Sergiusz Parszowski zwyciężył w konkursie i objął funkcję Dyrektora Centrum Bezpieczeństwa Miasta Kielce. Sergiusz Parszowski od piętnastu lat zajmuje się zawodowo sprawami bezpieczeństwa i porządku publicznego, zarządzania kryzysowego, sprawami obronnymi, ochroną osób i mienia oraz bezpieczeństwem informacji. W sektorze publicznym pracował dotychczas między innymi dla urzędów miast w Kielcach, Krakowie, Warszawie, Krośnie czy Przemyślu, starostw powiatowych oraz samorządowych jednostek organizacyjnych, a także dla PGE Narodowego w Warszawie, Łódzkiego Centrum Wydarzeń, Instytutu Rozwoju Miast i Regionów, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Biura Analiz Sejmowych czy Najwyższej Izby Kontroli.

Jacek Kowalczyk został dyrektorem Wydziału Promocji, Kultury i Sportu Urzędu Miasta Kielce. Pracę na nowym stanowisku rozpoczął  2 września. Jacek Kowalczyk - kielczanin, absolwent IV Liceum Ogólnokształcącego oraz Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Kielcach. Posiada tytuł Master of Business Administration Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menadżerów oraz Uniwersytetu Gdańskiego.Od 28 lat związany z sektorem turystyki, kultury, edukacji oraz sportu. Współtworzył Regionalną Organizację Turystyczną Województwa Świętokrzyskiego, która przygotowała i zrealizowała, uznaną za najlepszą w kraju, kampanię promocyjną „Świętokrzyskie Czaruje. Poleć na weekend” oraz wyprodukowała takie widowiska telewizyjne jak „Sabat Czarownic”, „Kabaretowe Wakacje z Duchami” czy „Świętokrzyskie Kolędowanie z Gwiazdami”. Jeden z  pomysłodawców Festiwalu Magiczne Zakończenie Wakacji. Wdrażał projekt placement w serialu Ojciec Mateusz. Prowadzone przez organizację Regionalne Centrum Informacji Turystycznej w Kielcach zostało uznane za najlepsze w kraju. W imieniu pięciu województw Polski Wschodniej wspólnie z zespołem realizował kampanię promującą Wschodni Szlak Rowerowy Green Velo.

Kamil Stanos objął funkcję Dyrektora Wydziału Dialogu Społecznego. Do Urzędu Miasta w Kielcach przyszedł na zasadach porozumienia między pracodawcami, na mocy stosownej umowy z Prezydentem Miasta Starachowice. Pracę w ratuszu rozpoczał 2 września. 
Nowy dyrektor odpowiedzialny będzie m.in. za rozwój polityki młodzieżowej i ścisłą współpracę ze środowiskiem akademickim, współpracę z organizacjami pozarządowymi, prowadzenie nadzoru nad działalnością statutową stowarzyszeń i fundacji, koordynowanie spraw związanych z dostępem do informacji publicznej, a także kreowanie pozytywnego wizerunku Urzędu oraz spraw związanych z dostępem do informacji publicznej.

Bartosz Prońko został dyrektorem Wydziału Edukacji i Profilaktyki Zdrowotnej Urzędu Miasta Kielce. Pracę na nowym stanowisku rozpoczął 19 sierpnia. Bartosz Prońko od 15 lat pracuje jako nauczyciel przedmiotów zawodowych oraz doradca zawodowy. Obecnie jest wicedyrektorem Zespołu Szkół Ekonomicznych w Kielcach przy ul. Langiewicza 18 oraz doradcą metodycznym w Samorządowym Ośrodku Doradztwa Metodycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach, członkiem komisji dyscyplinarnej dla nauczycieli przy Wojewodzie Świętokrzyskim. Specjalista z zakresu dydaktyki, metodyki nauczania oraz zarządzania w placówkach oświatowych. Ukończył studia z zakresu zarządzania, ekonomii, hotelarstwa i gastronomi oraz coachingu i doradztwa zawodowego. Od urodzenia związany z Kielcami, a od wielu lat działa na rzecz rozwoju edukacji w Kielcach. Prywatnie mąż oraz ojciec dwójki dzieci. 

Tomasz Zboch ponownie związał się z kieleckim samorządem. Z początkiem września objął funkcję dyrektora Biura Mobilności.W zakresie obowiązków nowego dyrektora będzie między innymi zarządzanie ruchem drogowym, opracowywanie dokumentów strategicznych w zakresie transportu i mobilności oraz ścisła współpraca z Zarządem Transportu Miejskiego i Miejskim Zarządem Dróg.W latach 2008-2018 Tomasz Zboch był już pracownikiem, a następnie kierownikiem Biura Planowania Przestrzennego kieleckiego magistratu. W latach 2018-2022 pracował w Miejskim Zarządzie Dróg w Kielcach, a kierowany przez niego wydział wypracowywał rozwiązania obligujące inwestorów deweloperskich do budowy i przebudowy dróg w Kielcach.

Dorota Lasocka objęła funkcję Zastępcy Dyrektora Biura Rozwoju Miasta, odpowiedzialnego m.in. za obsługę inwestorów, współpracę z przedsiębiorcami i pozyskiwanie funduszy zewnętrznych. To efekt rozstrzygnięcia kolejnego konkursu na stanowiska kierownicze w Urzędzie Miasta Kielce. Dorota Lasocka ma ponad 24-letnie doświadczenie w pozyskiwaniu kapitału zewnętrznego i realizacji projektów dofinansowanych przede wszystkim ze środków unijnych. Jest certyfikowanym trenerem trenerów Rady Europy w Strasburgu. Prowadziła liczne kursy i szkolenia w międzynarodowych zespołach m.in. z zakresu pozyskiwania i realizacji międzynarodowych projektów. Wykładała systemy informacyjne Unii Europejskiej na Wyższej Szkole Administracji Publicznej w Kielcach.

Marta Lis zwyciężyła w konkursie i objęła funkcję Dyrektorki Biura Prezydenta Miasta Kielce. Marta Lis jest absolwentką SGGW w Warszawie. Posiada doświadczenie samorządowe. W Urzędzie Marszałkowskim Województwa Świętokrzyskiego przez ponad 8 lat pracowała w wydziałach związanych ze środkami europejskimi i wspieraniem przedsiębiorców.W ostatnich latach była związana z sektorem prywatnym – branżą IT, gdzie zarządzała obszarami employer brandingu, marketingu i komunikacji.


Joanna Wiśniewska-Martynowicz wygrała konkurs na dyrektora Wydziału Administracji i Kadr. Jest absolwentką Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego. Ukończyła również szereg studiów podyplomowych, m.in. z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, europejskiego prawa pracy oraz nadzoru i kontroli nad jakością prawa w samorządzie terytorialnym. Posiada certyfikaty Pełnomocnika systemu zarządzania jakością i audytora wewnętrznego.Nowa dyrektor Wydziału Administracji i Kadr od 25 lat związana jest ze Świętokrzyskim Urzędem Wojewódzkim. Pracę w instytucji rozpoczęła w 1999 roku jako inspektor w Wydziale Prawnym i Nadzoru. Następnie pełniła funkcję wicedyrektora w wydziałach Polityki Społecznej oraz Nadzoru i Kontroli, a także dyrektora Wydziału Prawnego, Nadzoru i Kontroli i starszego inspektora wojewódzkiego w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości. Ponadto w latach 2004-2012 była pełnomocnikiem wojewody świętokrzyskiego ds. Systemu Zarządzania Jakością.
 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
ZGŁOŚ INTERWENCJĘ

Masz temat? Napisz do nas!

Reklama
Reklama