Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
środa, 27 listopada 2024 04:38
Reklama
Reklama

NFZ: od wtorku pacjenci, którzy byli ostatnio w szpitalu, mogą spodziewać się telefonów od ankieterów

Od wtorku do pacjentów, którzy przebywali ostatnio w szpitalu, dzwonić będą w imieniu Narodowego Fundusz Zdrowia ankieterzy, aby pytać m.in. o opinie na temat wyżywienia, czystości i komunikacji z personelem.

NFZ prosi, by pacjenci nie podawali żadnych innych informacji o sobie, zwłaszcza danych osobowych czy informacji o świadczeniu, z jakiego korzystali. Ankieterzy zadadzą tylko dziewięć pytań. Nie będą potrzebować żadnych danych pacjenta i nie będą go o nie prosić.

Pacjent może spodziewać się pytania o to, czy zespół medyczny był zaangażowany w uśmierzanie bólu; jaka była jakość wyżywienia; czy komunikacja była zrozumiała; czy zespół medyczny zrozumiale informował o ryzyku związanym z lekami i czy zapewnił wsparcie emocjonalne; czy bezpośrednie otoczenie było czyste; czy w nocy była cisza; czy zespół medyczny włączał pacjenta w decyzję o leczeniu, a także jakie jest prawdopodobieństwo polecenia szpitala.

Pacjenci będą oceniać wymienione obszary w skali od 0 do 10. Ankieta ma wskazać dziedziny, które wymagają poprawy.

NFZ zaznacza, że w razie jakichkolwiek wątpliwości pacjenci mogą potwierdzić tożsamość ankieterów pod numerem 800-190-590.

 

(PAP)


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
ZGŁOŚ INTERWENCJĘ

Masz temat? Napisz do nas!

Reklama
Reklama