Góry Świętokrzyskie przyciągają odwiedzających z całej Polski i z zagranicy. Teraz będą starały się o tytuł Polskiej Marki Turystycznej. Był to główny temat piątkowego spotkania w Kielcach z udziałem Sekretarza Stanu w Ministerstwie Rozwoju, Pracy i Technologii Andrzeja Guta-Mostowego.
Prezes Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Świętokrzyskiego Marcin Piętak mówił o ważnej woli ROT-ów skupiających samorządowców i przedsiębiorców z branży oraz o dobrej współpracy dzięki, której w Polsce może rozwijać się turystyka.
Projekt „Polskie Marki Turystyczne” Polskiej Organizacji Turystycznej ma na celu wypełnienie luki na rynku w branży poprzez wsparcie tworzenia tzw. regionów turystycznych, których marka, wysoka jakość świadczonych usług oraz spójny marketing mają zachęcać do podróży.
W rozmowach uczestniczył także Marcin Różycki były wiceprezydent Kielc, który w lipcu wygrał konkurs na stanowisko wiceprezesa Polskiej Organizacji Turystycznej. Do jego kompetencji należy koordynacja nad departamentami marketingu oraz strategii i rozwoju.
W ramach projektu będą tworzone warunki dla wsparcia organizacji turystycznych, samorządów i podmiotów branży, co powinno zaowocować profesjonalizacją zarządzania turystyką na poziomie lokalnym.
źródło: www.swietokrzyskie.pro
Napisz komentarz
Komentarze