Burmistrz Jędrzejowa nie ma wątpliwości. Decyzja, która zapadła w 2011 roku była dla mieszkańców bardzo niekorzystna:
- Zlikwidowano rejon energetyczny i zlikwidowano te komórki, które były najbliżej mieszkańców. W 2015 roku zlikwidowano także Biuro Obsługi Klienta PGE Obrót.Takie decyzje spowodowały, że z każdą, nawet najmniejszą sprawą nasi mieszkańcy musieli jeździć do Kielc – przypomina burmistrz Marcin Piszczek.
W punkcie przy ulicy Okrzei pojawili się już pracownicy PGE, którzy wrócili z Kielc. To jeszcze nie wszystkie zmian.
Zapowiadane zmiany potwierdza Adam Rafalski rzecznik prasowy grupy PGE:
- W połowie roku uruchomimy odnowiony punkt obsługi i dopiero wówczas będziemy mogli mówić o standardach spełniających nasze wymogi.
Te informacje powinny ucieszyć mieszkańców Jędrzejowa. Skończyły się uciążliwe wyjazdy do Kielc z każdą sprawą, którą obecnie da się załatwić na miejscu.
Napisz komentarz
Komentarze