„Pracownia Miast” od 2014 roku zorganizowana została w 25 miastach, w świętokrzyskim Skarżysko jest czwartym miastem, które bierze udział w akcji. Wcześniej były to Kielce, Sandomierz i Starachowice. Po warsztatach, które pierwszego dnia odbywały się w Miejskim Centrum Kultury, przyszedł czas na wnioski. Te omawiano podczas konferencji w środę. Tę otworzyła redaktor naczelna Gazety Wyborczej.
Wśród panelistów znaleźli się m.in. Mateusz Zmyślony, ekspert w dziedzinie marketingu miejsc, dyrektor kreatywny Grupy Eskadra , Adam Wicher, Przemysław Chabior, członkowie zarządu spółki Fun Park, właściciela parku tematycznego „Magiczne ogrody” w Janowcu nad Wisłą. W dyskusji brał także udział Mirosław Hejduk, inwestor który ma wybudować park tematyczny na Bernatce.
Podczas rozpoczęcia konferencji prezydent Konrad Krönig mówił o wykorzystaniu akcji do promocji miasta, ale nie tylko. W środę podczas dyskusji panelowej rozmawiano po pierwsze o tym, czy Skarżysko może stać się miastem turystycznym, po drugie, czy start-upy są szansą dla młodych mieszkańców.
Napisz komentarz
Komentarze