Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
wtorek, 26 listopada 2024 21:16
Reklama
Reklama

Skarżyszczanin stworzył Kampanię Społeczną Roku

Tę historię powinni już państwo znać. W lipcu zeszłego roku informowaliśmy o kampanii społecznej, której współautorem był skarżyszczanin, Paweł Dąbrowa. Okazuje się, że akcja odniosła spory sukces.

Inspiracją do stworzenia kampanii społecznej „Możesz to zmienić” były wydarzenia z życia.

- W centrum Warszawy uratowałem dziewczynę od gwałtu. Nikt nie zareagował, uderzyło mnie to na tyle mocno, że wspólnie z przyjaciółmi postanowiliśmy stworzyć taką kampanię – mówi Paweł Dąbrowa.

Najpierw wybrano grupę docelową – osoby między 16 a 34 rokiem życia. Dalej zdecydowano, w jaki sposób do nich trafić. oprócz mediów tradycyjnych organizatorzy wykorzystali siłę mediów społecznościowych. Cały pomysł oparty był o możliwość reakcji. To widz decyduje, czy zaatakowana w spocie dziewczyna zostanie uratowana.

W efekcie Mimo braku wsparcia reklamowego akcja dotarła do blisko 10 mln odbiorców i została wybrana Kampanią Społeczną Roku 2015.

Tytuł Kampania Społeczna Roku przyznawany jest kampaniom kreatywnym, nowatorskim, ale również skutecznym. Jury brało pod uwagę m.in. strategię, działania PR, realizację, kreatywność i efektywność. Do konkursu zgłoszono w tej edycji 86 ofert, spośród których internauci wyselekcjonowali 5 ich zdaniem najlepszych akcji. Z nich jury wybrało numer jeden. W uzasadnieniu takiej decyzji czytamy: „Spot w bezpośredni sposób pokazuje, jak wiele zależy od indywidualnej decyzji odbiorcy.”

Gratulujemy i inicjatywy, i wyróżnienia!

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
ZGŁOŚ INTERWENCJĘ

Masz temat? Napisz do nas!

Reklama
Reklama