Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
niedziela, 22 września 2024 19:40
ZOBACZ:
Reklama
Reklama

Wysyłka paczki do klienta – jak zrobić to najlepiej?

Przy otwieraniu sklepu internetowego jedną z najważniejszych czynności jest zaplanowanie sposobów wysyłki towarów. Mali przedsiębiorcy korzystają nierzadko z wysyłek indywidualnych, ale większe firmy powinny zainteresować się ofertami dla biznesów.
Wysyłka paczki do klienta – jak zrobić to najlepiej?
Wysyłka paczki do klienta – jak zrobić to najlepiej?

Wysyłka paczki ze sklepu internetowego – sposoby

Sprzedawcy prowadzący sklepy internetowe mogą skorzystać z kilku opcji wysyłki paczek do klientów. Pierwszą z nich jest Manager Paczek. To strona, na której wystarczy założyć konto, aby móc zamawiać kuriera do swojego domu lub magazynu i nadawać wiele przesyłek jednocześnie. Dużo informacji na ten temat można przeczytać na stronie internetowej https://inpost.pl/wysylam. Jest tam także sporo wiedzy na temat wysyłek indywidualnych.

Poza tym sprzedawcy mogą korzystać z usług firmy InPost, która oferuje wiele opcji biznesowych. Pozwala na wykupienie pakietu zawierającego odbiór paczek z magazynu, śledzenie wszystkich przesyłek, jak i możliwość dokonywania darmowych zwrotów. Klienci są w stanie także odbierać swoje zakupy z płatnością za pobraniem.

Czy warto skorzystać z kompleksowej obsługi logistycznej?

Kompleksowa obsługa logistyczna to idealne rozwiązanie dla średnich i dużych firm. Pozwala całkowicie zdjąć ze sprzedawcy obowiązek zajmowania się wysyłkami paczek do klientów. Umowa, którą można zawrzeć z firmą InPost, polega na tym, że system sklepu działa kompatybilnie z systemem firmy logistycznej. Dzięki temu na magazynie, w którym przechowuje się produkty, natychmiast wiadomo, gdy ktoś kupi dany towar ze sklepu.

Pracownicy od razu mogą przejść do pakowania zamówienia i przygotowania go do nadania. Wysyłka paczki następuje zwykle tego samego dnia, dzięki czemu konsument już na drugi dzień może cieszyć się swoimi zakupami. Warto skorzystać też z opcji InPost Fulfillment dla biznesu. Jest to ogromne ułatwienie w prowadzeniu sklepu internetowego, a sprawne wysyłki wpływają na satysfakcję konsumentów.

InPost dla firm – dodatkowe możliwości dla sprzedawców

InPost dla sklepów internetowych to także sporo innych możliwości. Firma współpracuje z platformami sprzedażowymi, co pozwala przedsiębiorcom na łatwe udostępnienie towarów swoim klientom. Sklepy mogą liczyć na korzystne ceny wysyłek zarówno do automatów Paczkomat®, jak i pod wskazany adres konsumenta. Da się także wykupić możliwość doręczeń w weekendy, co sprawdza się bardzo często, kiedy klientom zależy na szybkim pozyskaniu towaru.

InPost oferuje również specjalne opakowania na produkty, które idealnie wpisują się w wymiary skrytek w maszynach Paczkomat i dobrze chronią znajdujące się wewnątrz przedmioty. Każdy sklep może dołączyć do programu Szybkie Zwroty, dzięki czemu wysyłka paczek przez klientów do magazynu będzie prosta i szybka. Konsumenci często zwracają uwagę na możliwość skorzystania z tej opcji podczas wybierania sklepu na zakupy internetowe. Każdy sprzedawca powinien zapoznać się z możliwościami InPost i dopasować abonament dokładnie do swoich potrzeb.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
ZGŁOŚ INTERWENCJĘ

Masz temat? Napisz do nas!

Reklama
Reklama