Mieszkańcy i turyści już mogą planować swoje aktywności w stolicy województwa świętokrzyskiego. „Plan promocji Miasta Kielce na 2023 rok” zawiera kalendarium projektów, które będzie pomocnym narzędziem dla uczestników propozycji ujętych w dokumencie.
To pierwsze tego typu zestawienie zaproponowane przez ratusz jako rozwinięcie „Strategii promocji Miasta Kielce 2030+” poprzez przedstawienie przedsięwzięć promocyjnych. Zostało opracowane przez Zespół ds. Marki Kielce w kooperacji z kilkudziesięcioma podmiotami.
Planowane projekty wpisują się w zawarte w strategii cztery filary, budujące markę Kielc, czyli miasta turystyki przyrodniczej, perspektyw gospodarczych, wydarzeń i sportu oraz miasta kompletnego.
Jak informuje magistrat, z uwagi na sytuację społeczną i ekonomiczną realizacja projektów, jak również ich zakres, mogą się zmienić. „Plan promocji” ma charakter dokumentu otwartego, który będzie aktualizowany w ciągu roku, a także uzupełniany o kolejne wydarzenia.
„Plan promocji Miasta Kielce na 2023 rok” znajduje się na stronie www.kielce.eu/promocja.
źródło: kielce.eu
Napisz komentarz
Komentarze