Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
wtorek, 22 października 2024 02:48
Reklama

Stokrotka: analiza cen i asortymentu

Stokrotka - jedna z najbardziej popularnych polskich sieci supermarketów spożywczo-przemysłowych. Od otwarcia pierwszej Stokrotki w Lublinie w odległym 1996 r. minęło już prawie 15 lat, obecnie sieć w całym kraju obejmuje już ponad 500 sklepów, wyróżniających się przede wszystkim asortymentem sprzedawanych towarów, a także licznymi promocjami, wśród których jest możliwość nabycia produktów za jeden grosz, zniżek na towary z kategorii “Specjał Tygodnia”, a także licznych innych sezonowych obniżek cen.
Stokrotka: analiza cen i asortymentu
Stokrotka: analiza cen i asortymentu


Co kupimy w Stokrotce?


Podstawowy asortyment towarów w sklepach Stokrotka obejmuje produkty spożywcze, jednak na półkach sklepowych znajdziemy także: kosmetyki, dekoracje i drobiazgi do domu, różnorodną chemię gospodarczą, a także towary sezonowe. Jeśli interesują Cię towary w obniżonej cenie, bardzo przydatna będzie gazetka Stokrotki na Rabato, która aktualizuje się co tydzień i zawiera setki promocji na znane oraz lubiane przez Polaków produkty.


Produkty spożywcze


W ofercie sklepu znajdziemy liczne produkty śniadaniowe (płatki, dżemy, kremy do smarowania, miody), a także produkty sypkie, wśród których największą popularnością cieszą się: kasze, makarony i różnego rodzaju ziarna. W ofercie sklepu nie zabraknie też nabiału wyprodukowanego z mleka krowiego, ale także koziego.
Do Stokrotki można się również udać, by kupić dania gotowe, jak na przykład: sosy w słoikach, dania instant, surówki i sałatki. Do koszyka możemy także włożyć przyprawy, słodycze, napoje alkoholowe i bezalkoholowe, a jeśli dbamy o swoje zdrowie - zdrową żywność, w tym napoje roślinne, kremy orzechowe, tofu itp.


Chemia gospodarcza


Środki czyszczące, a także proszki i żele do prania są towarami, których nigdy nie zabraknie w ofercie sieci Stokrotka. Dodamy tylko, że znajdziesz tu zarówno klasyki, jak i towary, przyjazne dla dzieci i zwierząt, jak również produkty doskonale dla osób mających różnego typu uczulenia. Do Stokrotki można także udać się na zakupy po różnego rodzaju kosmetyki - pasty do zębów, żele pod prysznic lub maseczki do twarzy.
Wybierając towary z tej kategorii, na półkach sklepowych zobaczymy zarówno towary znanych marek, wśród których na przykład można wymienić: Colgate, Ariel, Biały Jeleń, Dove, Lenor, jak i tych krajowych lub nawet lokalnych i tym samym mniej znanych, oferujących często produkty nawet w lepszej jakości i zawsze w przystępnej cenie.


Artykuły dla dzieci


Dla najmłodszych klientów w Stokrotce znajdziemy nie tylko pożywne i zdrowe smakołyki, ale także kosmetyki do pielęgnacji od pierwszych dni życia, pieluszki i pampersy oraz śliczne zabawki dla chłopców i dziewczynek.


Towary sprzedawane pod marką własną


Stokrotka oferuje klientom zarówno produkty niszowe, jak i te produkowane przez znane polskie i zagraniczne marki – o tym dowiemy się z każdej reklamy tej sieci handlowej. Ale jest w Stokrotce także to „coś”, czego nie da się znaleźć w sklepach innych marek handlowych, a mianowicie - towary sprzedawane pod marką własną.

Najbardziej popularnymi markami własnymi Stokrotki są:

  • Delito - marka, obejmująca przede wszystkim produkty żywnościowe, wyprodukowane przez polskich producentów. Są to na przykład przekąski, soki lub też smarowidła śniadaniowe. Seria obejmuje także środki czystości i baterie alkaliczne.
  • Tak – popularna marka, pod którą sprzedawane jest zarówno jedzenie, jak i karmy dla naszych czworonogich przyjaciół. Pod tą marką sprzedawane są także niektóre środki czystości.
  • Towary z marki Home - to także zróżnicowane produkty, wśród których znajdziemy słodycze (aksamitne mleczko waniliowe lub czekoladowe, biszkopty z galaretką i wiele innych), produkty do szybkiego gotowania, mrożone owoce i warzywa, jak i puszkowane, dodatkowo wiele innych produktów, które często pojawiają się na naszym codziennym stole.

Dla wygody klientów wewnątrz każdej linii produktów istnieją odrębne serie – na przykład, takie jak Home Food i Home Care. Zarządzający Stokrotką rzetelnie pilnują nie tylko różnorodności produktów sprzedawanych pod marką własną, ale także ich szerokiego asortymentu, co jest podstawą ich szerokiej popularności wśród Polaków.


Ceny w Stokrotce


Stokrotka rzadko pojawia się na liście najtańszych polskich sklepów, ale to wcale nie oznacza wygórowanego cennika w tej sieci. Po prostu Stokrotka w świadomości wielu obywateli kojarzy się przede wszystkim ze sklepem osiedlowym, przydatnym do robienia szybkich codziennych zakupów. Po analizie cen w tej sieci, a szczególnie tych promocyjnych, łatwo dojdziemy do wniosku, że oferta Stokrotki jest jedną z najbardziej przystępnych w kraju. Ceny często są tutaj o 10-20% niższe, niż w najbardziej znanych dyskontach.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
ZGŁOŚ INTERWENCJĘ

Masz temat? Napisz do nas!

Reklama
Reklama