Od wtorku obsługę klientów w zakresie składania pism i przekazywania niezbędnych dokumentów wznawia Biuro Obsługi Interesanta mieszczące się bezpośrednio przy wejściu głównym na teren Starostwa Powiatowego od strony Placu Floriańskiego.
W wydziałach:
- Komunikacji i Transportu
- Architektury, Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego,
- Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami,
- Ochrony Środowiska,
- Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności
Obsługa mieszkańców odbywać się będzie wyłącznie po wcześniejszym ustaleniu terminu wizyty. Szczegółowe informacje o usługach oraz możliwości rezerwacji terminu wizyty
w urzędzie udzielane są pod numerami telefonów TUTAJ.
Do budynku starostwa w celu załatwienia spraw w wymienionych wyżej wydziałach będą mogły wejść wyłącznie osoby, które wcześniej telefonicznie zarezerwowały wizytę. Sprawy z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej, geodezji, kartografii, katastru i gospodarki nieruchomościami, ochrony środowiska i orzekania o niepełnosprawności będą załatwiane przez pracowników merytorycznych z poszczególnych wydziałów na parterze budynku przy ul. Konarskiego 20 lub przy stanowiskach ustawionych przed wydziałami mieszczącymi się w budynku przy pl. Floriańskim 1.
Nie będzie możliwości wejścia do wydziałów. Nie dotyczy to Wydziału Komunikacji i Transportu, gdzie obsługa prowadzona będzie przy ograniczonej liczbie klientów przy stanowiskach – nie więcej niż trzy osoby. Ponadto została ograniczona do 6 liczba osób przebywających w jednym momencie na parterze budynku przy ul. Konarskiego 20.
W dalszym ciągu nieczynna pozostaje kasa. Dokonanie opłat urzędowych możliwe jest tylko przy pomocy systemów bankowości elektronicznej lub we wpłatomacie.
Aktualne numery kont do wpłat:
Konto dochodów budżetowych: 72 1560 0013 2868 2085 4199 0002
najem, dzierżawa
opłaty komunikacyjne (rejestracja pojazdów, prawa jazdy)
wyrysy, wypisy
rachunki (dot. map geodezyjnych)
Konto dochodów Skarbu Państwa: 18 1560 0013 2868 2085 4199 0004
wpłaty za wieczyste użytkowanie gruntów Skarbu Państwa
dzierżawa gruntów SP
Konto depozytów: 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006
wadia i kaucje
Osoby przychodzące do urzędu powinny być zaopatrzone w środki ochrony osobistej (tj. rękawiczki, maseczki osłaniające usta i nos) oraz własne długopisy. By zapewnić bezpieczeństwo wymagane jest także zdezynfekowanie dłoni płynem przed wejściem. Należy również zachować dystans w stosunku do innych osób oczekujących na załatwienie sprawy.
Klienci proszeni są o przestrzeganie zalecanych wymogów sanitarnych oraz stosowanie się do instrukcji wydawanych przez pracowników Biura Obsługi Interesanta nadzorujących i koordynujących ruch klientów.
Jednocześnie w dalszym ciągu w trosce o wspólne bezpieczeństwo klienci zachęcani są do załatwiania spraw zdalnie - pocztą tradycyjną i mailową, za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP, a także telefonicznie. Urzędnicy pomogą ustalić, jakie sprawy można załatwić bez konieczności osobistej wizyty w urzędzie.
Wznowione zostają bezpośrednie przyjęcia interesantów przez starostę skarżyskiego w każdy piątek w godzinach od 9.00 do 11.00.
Napisz komentarz
Komentarze