Począwszy od 21 sierpnia klienci centrum handlowego mieli okazję do wzięcia udziału w konkursie. Każdy, kto zrobił zakupy za minimum 50 zł, za każdą wydaną kwotę w tej wysokości, otrzymywał naklejkę. Dziesięć takich naklejek i kreatywne hasło reklamowe - to były warunki zabawy.
Zakończenie konkursu zbiegło się z eventem "Dookoła świata", podczas którego - jak zapowiadali organizatorzy - klienci, zwłaszcza najmłodsi zostali zabrani w podróż po wszystkich kontynentach.
Od 12.00 do 17.00 w niedzielę trwały przygotowane atrakcje.
Na każdy kontynent przygotowano odrębną zabawę. Ameryka? Plemienne malowanie twarzy. Afryka - tworzenie figur plemiennych z gliny, Europa - ozdabianie beretów, Azja - malowanie kwiatów wiśni, Australia - tworzenie kangurów i wreszcie Antarktyda - tworzenie niedźwiedzi polarnych.
W konkursie do wygrania były cenne nagrody - walizka, ekspres do kawy, tablet, rower i laptop.
Napisz komentarz
Komentarze