Konsultacje mają na celu zapoznanie społeczności z planowanym zamierzeniem, jak również zebranie opinii i uwag w celu dokonania wyboru optymalnego rozwiązania. Materiały informacyjne zawierające opis i rysunki przedsięwzięcia są dostępne na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg w Kielcach oraz na platformie Idea Kielce. Uwagi i opinie można składać za pośrednictwem strony www.konsultacje.kielce.eu oraz pocztą, faxem lub emailem na adres:
Miejski Zarząd Dróg w Kielcach
ul. Prendowskiej 7, 25-395 Kielce
Fax. (041) 34 02 830
E-mail: [email protected]
W zakres inwestycji wchodzi m.in. przebudowa/rozbudowa skrzyżowania ul. Prostej z ul. Tarnowską, budowa ok. 700 m odcinka ul. Prostej od ul. Tarnowskiej do posesji 126 (w kierunku wschodnim), budowa miejsc postojowych, obustronnych chodników, ścieżek rowerowych i sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Prostej z Tarnowską.
W koncepcji projektowej zaproponowano dwa warianty:
1. rozwiązanie obejmuje budowę ulicy Prostej wraz z budową obustronnych chodników oraz zatok postojowych zlokalizowanych po stronie północnej (2 zatoki) i południowej (1 zatoka), w rejonie obiektów sportowych. Dla ul. Tarnowskiej zaproponowano przebudowę polegającą na zwężeniu jezdni na południowym wylocie, ukształtowaniu pasa do skrętu w lewo z południowego wlotu ulicy, wykonaniu zawrotki po stronie północnej oraz wykonaniu dowiązań chodników i ścieżek wokół tarczy skrzyżowania. Przejścia dla pieszych i przejazdy rowerowe zostały zlokalizowane wokół skrzyżowania, a całe skrzyżowanie zostało osygnalizowane.
2. rozwiązanie obejmuje budowę ulicy Prostej wraz z budową ścieżki rowerowej po stronie północnej na odcinku od skrzyżowania z ul. Tarnowską do obiektu sportowego oraz po stronie południowej od obiektu do końca inwestycji, chodnika po stronie południowej na odcinku od skrzyżowania z ul. Tarnowską do obiektu sportowego oraz po stronie północnej od obiektu do końca inwestycji, a także zatoki postojowej zlokalizowanej również po stronie północnej, w rejonie obiektów sportowych. Dla ul. Tarnowskiej zaproponowano przebudowę polegającą na zwężeniu jezdni na południowym wylocie, ukształtowaniu pasa do skrętu w lewo z południowego wlotu ulicy, wykonaniu zawrotki po stronie północnej oraz wykonaniu dowiązań chodników i ścieżek wokół tarczy skrzyżowania. Przejścia dla pieszych i przejazdy rowerowe zostały zlokalizowane wokół skrzyżowania, a całe skrzyżowanie zostało osygnalizowane.
Napisz komentarz
Komentarze