Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
niedziela, 6 października 2024 16:20
ZOBACZ:
Reklama

Kielce mają być „Miastem, w którym chce się żyć”

„Strategia promocji Miasta Kielce 2030+” oficjalnie zaprezentowana przez ratuszu. Dokument oparto na czterech walorach: miasto turystyki przyrodniczej, perspektyw, wydarzeń i sportu oraz miasto kompletne. Strategia pełni rolę drogowskazu dla działań miasta związanych z jego promocją.

Miasto turystyki przyrodniczej, miasto perspektyw gospodarczych, miasto wydarzeń i sportu oraz miasto kompletne. Na tych filarach ma opierać się strategia promocji Kielc. Dokument zawiera wskazówki dotyczące promocji miasta. O szczegółach mówił prezydent Bogdan Wenta.

Nadzorem nad wdrażaniem strategii zajmie się Zespół ds. Marki Kielc. Jak informuje ratusz, założenia nowej marki wskazują, że stolica województwa świętokrzyskiego jest i powinna być postrzegana jako tutaj cytat „Miasto, w którym chce się żyć”.

Dokument został przygotowany przez zewnętrzną firmę, co zdaniem urzędników ma zapewnić obiektywne spojrzenie na kierunki promocji miasta. W konsultacjach społecznych nad strategią uczestniczyło ponad 400 osób.

Ile będzie kosztować opracowanie „Strategii promocji Miasta Kielce 2030+” tego jeszcze nie wiadomo.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
ZGŁOŚ INTERWENCJĘ

Masz temat? Napisz do nas!

Reklama
Reklama