Biuro Obsługi Klienta Wodociągów Kieleckich ponownie otwarte. Pracownicy w poniedziałek wrócili do normalnego trybu pracy. Z uwagi na rozpowszechnianie się mutacji Omikron wirusa Covid-19 w Polsce i gwałtownie rosnącą liczbę zakażeń, BOK w dniu 27 stycznia zostało zamknięte dla odwiedzających.
Jak dodaje prezes spółki - „Wszystkie kroki miały na uwadze troskę o zdrowie klientów i pracowników”. Odczyty wodomierzy i faktury, windykacja należności czy wystąpienie o warunki techniczne, przez trzy tygodnie petenci załatwiali swoje sprawy przez telefon lub drogą elektroniczną.
„Mieliśmy kilka przypadków zachorowań na koronawirusa wśród pracowników, co przyczyniło się do decyzji o zamknięciu naszego biura, aby zapobiec dalszej transmisji SARS-CoV-2. Mimo tego poradziliśmy sobie całkiem dobrze podczas kolejnej fali pandemii. ” - mówi Henryk Milcach.
Czynna jest już także Kasa w Biurze Obsługi Klienta.
Napisz komentarz
Komentarze