Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
czwartek, 10 października 2024 12:25
Reklama

Biuro Obsługi Klienta Wodociągów Kieleckich ponownie otwarte

Biuro Obsługi Klienta w poniedziałek wróciło do normalnej pracy. BOK Wodociągów Kieleckich z uwagi na rozpowszechnianie się mutacji Omikron wirusa Covid-19 pod koniec stycznia zostało zamknięte dla odwiedzających. Do tego czasu petenci zgłaszali sprawy przez telefon i pocztą elektroniczną.

Biuro Obsługi Klienta Wodociągów Kieleckich ponownie otwarte. Pracownicy w poniedziałek wrócili do normalnego trybu pracy. Z uwagi na rozpowszechnianie się mutacji Omikron wirusa Covid-19 w Polsce i gwałtownie rosnącą liczbę zakażeń, BOK w dniu 27 stycznia zostało zamknięte dla odwiedzających.

Jak dodaje prezes spółki - „Wszystkie kroki miały na uwadze troskę o zdrowie klientów i pracowników”. Odczyty wodomierzy i faktury, windykacja należności czy wystąpienie o warunki techniczne, przez trzy tygodnie petenci załatwiali swoje sprawy przez telefon lub drogą elektroniczną.

„Mieliśmy kilka przypadków zachorowań na koronawirusa wśród pracowników, co przyczyniło się do decyzji o zamknięciu naszego biura, aby zapobiec dalszej transmisji SARS-CoV-2. Mimo tego poradziliśmy sobie całkiem dobrze podczas kolejnej fali pandemii. ” - mówi Henryk Milcach.

Czynna jest już także Kasa w Biurze Obsługi Klienta.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
ZGŁOŚ INTERWENCJĘ

Masz temat? Napisz do nas!

Reklama
Reklama