Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
wtorek, 1 października 2024 13:39
ZOBACZ:
Reklama

Internetowa rezerwacja terminów spraw dotyczących rejestracji pojazdów czasowo wstrzymana

Wydział Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej informuje, że w związku z wprowadzeniem w Wydziale rotacyjnego systemu pracy, od 12.10.2020 r. czasowo zawieszona została internetowa rezerwacja terminów spraw dotyczących rejestracji pojazdów.
Internetowa rezerwacja terminów spraw dotyczących rejestracji pojazdów czasowo wstrzymana
Internetowa rezerwacja terminów spraw dotyczących rejestracji pojazdów czasowo wstrzymana

Poniżej komunikat.

"Wydział Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej uprzejmie informuje, że w związku z wprowadzeniem w Wydziale rotacyjnego systemu pracy, od 12.10.2020 r.  czasowo zawieszona została internetowa rezerwacja terminów spraw dotyczących rejestracji pojazdów.

Wszystkie zaplanowane internetowo terminy do tego czasu są aktualne. O przywróceniu możliwości rejestracji internetowej poinformujemy Państwa odrębnym komunikatem.

Przypominamy jednocześnie, że aby załatwić sprawę w Wydziale Komunikacji i Transportu należy wcześniej umówić wizytę tj. dzień i godzinę, w celu ograniczenia do minimum kontaktów pomiędzy klientami. Zaplanowania wizyty można dokonać telefonicznie dzwoniąc pod numery 41 39 53 024 lub 41 39 53 025.

W kontaktach we wszystkich sprawach z zakresu działania Wydziału Komunikacji i Transportu w tym zgłoszeń nabycia i zbycia pojazdu, korzystać można z formy mailowej pod adresem [email protected]

Przypominamy również o następujących kwestiach:
1.O nabyciu, zbyciu i zmianie danych w pojeździe należy zawiadomić Wydział Komunikacji i Transportu w ciągu 30 dni. W przypadku pojazdów kupionych lub sprzedanych po 29 lutego br. termin ten jest wydłużony do 180 dni.
2.Bezwzględny obowiązek rejestracji dotyczy tylko pojazdów sprowadzonych z krajów UE. W przypadku pojazdów wprowadzonych na polski obszar po 29 lutego br. obowiązek ten jest przedłużony z 30 do 180 dni.
3.W obecnym stanie prawnym nie ma obowiązku przerejestrowania pojazdów zarejestrowanych już w kraju. Jest oczywiście taka możliwość po złożeniu wniosku przez właściciela, istnieje natomiast obowiązek zgłoszenia nabycia i zbycia pojazdu ( patrz pkt. 1). Można to zrobić poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza i załączenie do niego kopii dokumentu nabycia i dowodu rejestracyjnego.
Wzory wszelkich formularzy i druków używanych w Wydziale Komunikacji i Transportu można znaleźć na stronach Biuletynu Informacji Publicznej (zakładka Informacje > Jak załatwić sprawę > Wydział Komunikacji i Transportu)
4. Od 1 stycznia br. niewypełnienie obowiązków opisanych wyżej w pkt. 1 i 2 zagrożone jest karą administracyjną w wysokości od 200 do 1000 zł.
5.Wszystkie sprawy można załatwić za pośrednictwem poczty przesyłając odpowiednie oryginały dokumentów z podanym numerem telefonu lub składając dokumentację w Biurze Obsługi Klienta naszego urzędu. O załatwieniu sprawy powiadomimy telefonicznie.
6.Wszelkie opłaty komunikacyjne można realizować bezpośrednio w Wydziale Komunikacji i Transportu za pomocą kart płatniczych, w kasie urzędu, wpłatomacie zlokalizowanym w holu urzędu lub korzystając z bankowości elektronicznej. W tym ostatnim przypadku potwierdzenie przelewu odpowiedniej kwoty należy dołączyć do akt sprawy.

Z powodów opisanych w pkt. 2 i 3 priorytetowo traktowane będą wnioski o rejestrację w takich sprawach, kiedy właściciele bez zarejestrowania nie mogą z pojazdów korzystać tzn. pojazdy nowe nie rejestrowane w kraju, pojazdy sprowadzone z zagranicy i pojazdy polizingowe. W tych sprawach prosimy dzwonić pod numer telefonu 41 39 53 025 (tylko w godzinach 13:30 do 15:00)."


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
ZGŁOŚ INTERWENCJĘ

Masz temat? Napisz do nas!

Reklama
Reklama