Przy pierwszej próbie logowania do E-BOK, czyli elektronicznego biura obsługi klienta może pojawić się konieczność potwierdzenia certyfikatu SSL. Po tej czynności należy się zalogować, używając identyfikatora i hasła startowego, które otrzymaliśmy od Wodociągów Kieleckich. Hasło startowe należy następnie zmienić i można już bez przeszkód korzystać z zalet serwisu. A tych jest sporo.
- Na pierwszym ekranie mamy wgląd do salda naszego konta wodociągowego. Dalej, w kolejnych zakładkach informacje m.in. o wymianach wodomierza, dotychczasowych fakturach, umowie z Wodociągami Kieleckimi – wylicza Jacek Michta z Wodociągów Kieleckich.
W elektronicznym biurze obsługi klienta znajdziemy wszystkie informacje o swoim koncie. Można tu sprawdzić płatności, przejrzeć faktury, historię wpłat i odczyty wodomierza do trzech lat wstecz.
Do wglądu jest również umowa z Wodociągami Kieleckimi, tu także trafiają wiadomości i komunikaty ze spółki.
- To jest kolejna usługa, którą uruchomiliśmy dla naszych klientów. Dzięki niej wiele spraw można załatwić bez wychodzenia z domu – mówi Henryk Milcarz, prezes Wodociągów Kieleckich.
Jak zapewniają specjaliści z wodociągów, korzystanie z internetowego serwisu, dzięki wprowadzonym zabezpieczeniom, jest bezpieczne.
By móc korzystać z usług elektronicznego biura obsługi klienta, należy wypełnić wniosek, który jest do pobrania w siedzibie Wodociągów przy ul. Krakowskiej lub ze strony internetowej spółki.
Z internetowego biura obsługi korzystać można przez całą dobę, siedem dni w tygodniu.
Napisz komentarz
Komentarze