Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
wtorek, 8 października 2024 01:36
ZOBACZ:
Reklama

Folwark Samochodowy z nowym salonem

W piątek w Kielcach oficjalnie oddano do użytku nowy salon samochodowy wchodzący w skład Folwarku Samochodowego. Oprócz takich marek jak Mitsubishi i Suzuki, kielczaninie mogą zapoznać się z bogatą ofertą przygotowaną przez południowokoreański koncern Hyundai.

Marka Hyundai gości w Kielcach już od prawie dwudziestu lat. Zbiegło się to w czasie z powstaniem przy ulicy Gustawa Morcinka Folwarku Samochodowego. Do tej pory koreański koncern dzielił powierzchnię salonową z innymi markami, a od lutego tego roku działa jako samodzielny obiekt.

- Sam obiekt ma blisko sześćset metrów kwadratowych powierzchni. Parter plus antresola jest umiejscowiony na działce o powierzchni czterysta metrów kwadratowych i jest wybudowany według najnowszego GDCI, czyli standardu jakości Hyundaia. Czym od się różni od poprzednich? Nowymi kolorami, nowym wystrojem wnętrz, nowymi meblami i powierzchnią, która mocno urosła od czasu zmiany standardów – mówi Radosław Garlej, prezes Folwarku Samochodowego.

- Nowy salon Folwarku w Kielcach jest salonem zbudowanym w nowej stylistyce dla marki Hyundai. Jest to stylistyka, która na całym świecie, we wszystkich salonach, zaistnieje do roku 2020. Jest to jeden z pierwszych salonów w Polsce, który charakteryzuje nowa barwa korporacyjna Hyundaia. Jest to motyw złota z brązem – mówi Tomasz Sumelka, dyrektor sprzedaży Hyundai Polska.

Salon posiada pełen serwis z zakresu napraw mechanicznych i blacharsko-lakierniczych. Swoim stałym i przyszłym klientom oferuje także szeroką ofertę nowych modeli marki Hyundai.

- Oferta w Hyundaiu zmienia się dosyć dynamicznie. To jest taka marka, która bardzo często wprowadza wiele nowości. W tej chwili mamy w sprzedaży model Tucson, który nie jest może super najnowszy, ponieważ jest już kilka miesięcy w ofercie Hyundaia, ale bije rekordy sprzedaży. Za chwilę spodziewamy się nowego modelu Elantra i nowego modelu i20 Active, także ten rok będzie obfitował w premiery i nowości – mówi Radosław Garlej.

Przedstawiciele koncernu w Polsce podkreślali, jak ważnym obiektem na mapie Hyundaia jest Folwark Samochodowy w Kielcach.

- Folwark Samochodowy jest czymś w rodzaju takiego przykładowego, wzorcowego wręcz partnera w biznesie. Folwark jest z nami już osiemnaście lat, a to na tym rynku naprawdę dużo. Folwark trwa i zdobywa sukcesy, a co więcej, pomnaża je co roku. Przez osiemnaście lat w jednej marce, marce Hyundai, która w tym okresie, podobnie jak Folwark, przeszła przez wielkie zmiany i dzisiaj jest już postrzegana jako marka premium – mówi Tomasz Sumelka.

- Folwark jest jednym z naszych najlepszych dealerów. Są bardzo skuteczni w prowadzeniu swojego biznesu. Chciałbym bardzo pogratulować nowego salonu i życzyć w przyszłości marce Hyundai jeszcze większego sukcesu w Kielcach i tym rejonie kraju – mówi Seung Sik Nam, prezes Hyundai Motor Poland.

Prezes Folwarku Samochodowego zapewniał, że nie powiedział jeszcze ostatniego słowa i oferta marek będzie się powiększać.

- Na pewno będziemy próbowali pozyskać nowe marki. Myślę, że będziemy również rozbudowywać stary obiekt, po to, by podnieść jego standard, bo lata lecą i oczekiwania klientów rosną – mówi prezes Folwarku Samochodowego.

Elementem artystycznym oficjalnego otwarcia był występ finalistów telewizyjnego programu Mam Talent. Niesamowite efekty wizualne zaprezentował przedstawiciel grupy MultiVisual – Tomasz Piotrowski, a w podróż do świata footballowego freestylu zabrał publiczność Marek Born.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
ZGŁOŚ INTERWENCJĘ

Masz temat? Napisz do nas!

Reklama
Reklama