W Instytucie Dziennikarstwa i Informacji Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach już po raz szósty odbył się panel dyskusyjny poświęcony karierze w komunikacji.
- Jak co roku rozmawiamy ze studentami dziennikarstwa, reklamy oraz komunikacji społecznej o tym jaki można mieć pomysł na karierę. Czyli jak organizować swoją przyszłość dziennikarską, piarową, czy też inną związaną z komunikacją z perspektywy miasta Kielce. A jeśli już wyjechać ze stolicy województwa świętokrzyskiego, to jak wyjechać z głową – wyjaśnia Zbigniew Brzeziński, koordynator Ogólnopolskiego Tygodnia Kariery w Kielcach.
Gościem specjalnym tegorocznego panelu dyskusyjnego był Adam Łaszyn, prezes zarządu trzech spółek Public Relations oraz autor książki dotyczącej kontaktów z mediami.
- Jeżeli pełnimy jakieś funkcje liderów, to media będą odgrywały kluczową rolę. Zobaczcie, co się będzie działo przez ten tydzień. Prasa, radio, telewizja i internet będą miały ogromny wpływ na to, jakie zapanują nastroje. Z jakim nastawieniem ludzie pójdą do urn. Kto ma media po swojej stronie, zazwyczaj ma przewagę - mówi Adam Łaszyn.
Wydarzenie to miało miejsce przy okazji VII Ogólnopolskiego Tygodnia Kariery. Miejski Urząd Pracy, który po raz kolejny włączył się w akcję zaplanował różnego rodzaju dyskusje oraz warsztaty.
- Informacje zwrotne, które docierają do nas pokazują, że ten tydzień jest potrzebny. Pokazują, że przez kilka dni młodzi ludzie mają szansę pomyśleć o tym, co będzie dalej. Potem zawsze drogi są dwie: albo rzucić się w wir życia studenckiego i o tym zapomnieć, aż do obrony pracy licencjackiej, inżynierskiej, czy magisterskiej albo zacząć myśleć, na przykład o fajnych praktykach, szkoleniach. Generalnie wyjść z czymś więcej niż dyplom jakiejkolwiek uczelni – dodaje Zbigniew Brzeziński.
Szczegółowe informacje o OTK dostępne są na stronie miejskiego urzędu pracy w Kielcach. VII Ogólnopolski Tydzień Kariery potrwa do niedzieli.
Napisz komentarz
Komentarze