Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 4 października 2024 09:37
ZOBACZ:
Reklama

Jak się ma świętokrzyska promocja turystyczna?

W poniedziałek zakończył się trwający 5 lat projekt Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Świętokrzyskiego pod hasłem „Turystyczna Promocja”. Na zakończenie kampanii, zorganizowano konferencję prasową, w której podsumowano działania i efekty.

Podczas kampanii przeprowadzono szereg działań promocyjnych. Przez 5 lat wydano około 10 mln zł, czyli blisko po 2 mln rocznie. W ramach projektu reklamowano turystykę zimową w naszym regionie, wyprodukowano spoty promujące nasze województwo, stworzono i wyemitowano widowisko baletowe „Święto Wiosny”, a także promowano turystykę aktywną oraz uzdrowiskową. Z tego projektu pochodziły również pieniądze na organizację kilku edycji Sabatu Czarownic oraz Kabaretowych Wakacji z Duchami.

- Co zrobiliśmy takiego innowacyjnego? Jest to stworzenie mobilnego kina 5D. Udało nam się zrobić stoisko wystawowe w postaci tak zwanej "małej kapsuły". Na potrzeby kapsuł powstały 3 filmy w technologii 3D: "Kraina Wrażeń", "Sabat Czarownic", a także "Świętokrzyskie w Trójwymiarze". W ramach projektu przeprowadziliśmy pięć dużych kampanii spotowych, emitowanych w stacjach ogólnopolskich, które promowały konkretne produkty i atrakcje turystyczne - opowiada dyrektor biura zarządu ROT, Małgorzata Wilk - Grzywna.

Czym w ogóle jest kino 5D i do czego służy?

- Ta duża kapsuła, czyli duża przyczepa - to jest mobilne kino 5D, które powstało w ramach tego projektu. Kino, tak jak i mała kapsuła, uświetnia swoją obecnością targi turystyczne krajowe, eventy, ale również wypożyczamy kino jednostkom samorządowym - wyjaśnia Anna Mandziuk, specjalista od spraw organizacyjnych.

Mimo, że to koniec projektu, Regionalna Organizacja Turystyczna województwa świętokrzyskiego nie przestaje działać.

- Będziemy szukać partnerów biznesowych. Odchodzimy od kampanii wizerunkowej, na rzecz kampanii produktowej. Nie chcemy kończyć z końcem tego roku działalności związanej z promocją szlaków rowerowych, więc to jest pewnie także nasza przyszłość - dodaje Jacek Kowalczyk, prezes ROT-u.

We wtorek rozpoczął się kolejny projekt. Tym razem to kampania promująca wschodni szlak rowerowy Green Velo. W ogólnopolskich mediach, widzowie będą mogli zobaczyć aż sześć wersji 45-sekundowego spotu.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
ZGŁOŚ INTERWENCJĘ

Masz temat? Napisz do nas!

Reklama
Reklama