Minimum 173 cm wzrostu u dziewczyn i 182 u mężczyzn, smukła sylwetka, znajomość języka angielskiego, osobowość, nietypowa uroda i „to coś” w spojrzeniu. M.in. takie cechy musi posiadać potencjalna modelka czy model. W kieleckim butiku Raut przeprowadzono jeden z kilku castingów, w których poszukiwana była twarz do najnowszej kampanii Łukasza Jemioła.
- W związku z tym, że sprzedajemy linię basic i premium Łukasza Jemioła, zostaliśmy wytypowani jako jeden z kilku butików w Polsce do zorganizowania castingu - poinformowała Iwona Klimowicz, butik Raut.
Agencja Hook we współpracy z paryską agencją New Madison na terenie całej Polski przygotowała 9 castingów. Agencje poszukują jak najwięcej modelek i modeli, chcąc zagwarantować im nie tylko kontrakt w najnowszej kampanii Łukasza Jemioła, ale międzynarodową karierę. Jednak, żeby wspiąć się na szczyt, na początku trzeba przejść casting.
- Sprawdzamy ich wymiary, przeprowadzamy krótką rozmowę, żeby sprawdzić jakie mają wyobrażenie na temat pracy modelki czy modela i robimy zdjęcia castingowe. To już jest materiał, który pozwala nam ocenić predyspozycje danej osoby - powiedziała Agnieszka Pilarczyk, agencja modele Hook.
Agencje przyznają, że dziś jest trend na poszukiwanie osób o nietypowej urodzie, które na pierwszy rzut oka mogą się nie podobać, ale mają w sobie „to coś”, co przykuwa wzrok projektantów. Na casting w Kielcach przybyło wiele osób. Zazwyczaj były to początkujące modelki czy modele z niewielkim doświadczeniem w branży.
- Dowiedziałam się o castingu z Internetu i pomyślałam, że spróbuje swoich sił. Bardzo chciałabym spróbować zobaczyć jak to jest w tym świecie. Bardzo lubię poznawać nowych ludzi i moją pasją jest podróżowanie – powiedziała Iza Pobocha, modelka, uczestniczka castingu.
- Co ciekawe we wszystkich miastach Polski na castingi zgłasza się więcej chłopaków niż dziewczyn - mówi Agnieszka Pilarczyk. Jak się okazało, po kilku godzinach castingu w Kielcach, do butiku Raut zgłosiło się kilka interesujących osób.
- Widzieliśmy dziś jednego bardzo interesującego chłopaka, jestem bardzo podekscytowana tym spotkaniem, bo jest to osoba, która może osiągnąć sporo sukcesów nie tylko w Polsce, ale i za granicą - dodała Agnieszka Pilarczyk.
30 maja w Warszawie odbędzie się finał konkursu. Osoby, które znajdą się w finale, spotkają się z przedstawicieli najlepszych światowych agencji modelek, na miejscu będzie również Łukasz Jemioł, który zadecyduje kto wystąpi w jego kampanii.
Napisz komentarz
Komentarze