Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 22 listopada 2024 08:39
Reklama

Miejskie Centrum Kontaktu w służbie mieszkańcom

Kielce wprowadzają nowoczesne rozwiązania w ramach projektu "Platforma Smart City". Miasto planuje uruchomienie Miejskiego Centrum Kontaktu oraz wdrożenie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją. Centrum będzie dostępne przez całą dobę, a pracownicy będą pomagać w godzinach pracy Urzędu.
Kliknij aby odtworzyć

Miejskie Centrum Kontaktu będzie centralnym miejscem, gdzie mieszkańcy uzyskają informacje na temat różnych spraw urzędowych, takich jak wymagane dokumenty, procedury czy opłaty. Centrum zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta przy ul. Strycharskiej, będzie obsługiwane przez zespół wykwalifikowanych pracowników.

Poza godzinami pracy Urzędu Miasta, interesanci będą mogli korzystać z dodatkowej formy wsparcia.

Miasto Kielce na realizację tego projektu pozyskało niemal 2 miliony złotych z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Całkowita wartość inwestycji wynosi 2 220 000 zł. 

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
ZGŁOŚ INTERWENCJĘ

Masz temat? Napisz do nas!

Reklama
Reklama