Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
wtorek, 8 października 2024 18:47
Reklama

Rusza kampania promocyjna świętokrzyskiego

„Świętokrzyskie. Jesteśmy blisko” – to hasło przewodnie krajowej kampanii promocyjnej województwa świętokrzyskiego, którą zainaugurowano 29 kwietnia na sandomierskim Rynku. O szczegółach kampanii poinformował marszałek Andrzej Bętkowski. – Celem krajowej kampanii promocyjnej jest promocja województwa świętokrzyskiego ukierunkowana na potencjał gospodarczy regionu z uwzględnieniem inteligentnych specjalizacji, historii oraz pokazanie atrakcyjności pod kątem obiektów sanatoryjnych i miejscowości uzdrowiskowych, usług prozdrowotnych, bazy noclegowo-hotelowej i różnych form turystyki aktywnej i biznesowej – wylicza marszałek Andrzej Bętkowski. W wydarzeniu uczestniczył również związany m.in. z serialem „Ojciec Mateusz” aktor Rafał Cieszyński, który wystąpi w promujących region spotach telewizyjnych. – Bardzo dziękuje, że mogę być ambasadorem cudownego, magicznego województwa świętokrzyskiego – miejsca, które jako jedyne na świecie kojarzy mi się zarówno z pracą, jak i wypoczynkiem – mówi Rafał Cieszyński. Kampania realizowana jest ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Działanie 2.4. Promocja gospodarcza kluczowych branż gospodarki regionu w ramach projektu promocji gospodarczej pn. „Świętokrzyskie – hard to pronounce, easy to do business in”. Przeprowadzi ją warszawska Fabryka Komunikacji Społecznej. Na ten cel przeznaczonych zostanie blisko 2,15 mln zł ze środków unijnych. – Świętokrzyskie jest piękne – co do tego nikt z nas, mieszkających w Świętokrzyskiem nie ma wątpliwości. Ale nadal nie jest odkryte dla mieszkańców innych regionów. Dzięki tej kampanii rozpowszechnimy informację o walorach turystycznych województwa, w tym o turystyce zdrowotnej, prozdrowotnej, biznesowej. Chcemy dotrzeć także do osób, które kiedyś wyjechały z regionu świętokrzyskiego do innych miast, ale także za granicę. Wierzymy, że uda się ich przekonać, aby tu wrócili, zostali i rozwijali się zarówno zawodowo, jak i społecznie. Świętokrzyskie jest do tego znakomitym miejscem – przekonuje wicemarszałek Renata Janik. W ramach kampanii, przy drogach krajowych na terenie pięciu polskich województw umieszczonych zostało w sumie 11 bilbordów/nośników wielkoformatowych, zachęcających do odwiedzenia Świętokrzyskiego (woj. mazowieckie – 5 nośników, woj. łódzkie – 2, woj. śląskie – 2, woj. małopolskie – 1 oraz woj. lubelskie – 1). Kolejnymi z działań będzie emisja w czerwcu i lipcu br. w krajowej telewizji naziemnej spotów, w których wystąpi Rafał Cieszyński, aktor od 2008 roku związany z serialem „Ojciec Mateusz”. Zaplanowano tu produkcję spotu uniwersalnego (łączącego aspekty gospodarczy i turystyczny) oraz spotów tematycznych (dwa gospodarcze i dwa turystyczne). Łącznie przewiduje się 190 emisji. W spotach zaprezentowane zostaną największe atrakcje turystyczne oraz potencjał inwestycyjny, jaki ma nasz region. Pokazane zostaną m.in. Targi Kielce, Główny Urząd Miar, Politechnika Świętokrzyska, Kielecki Park Technologiczny, Specjalna Strefa Ekonomiczna Starachowice, obiekty sanatoryjne i uzdrowiskowe, tężnia solankowa w Busku-Zdroju i Park Zdrojowy, Ponidzie, Sandomierz i oczywiście Góry Świętokrzyskie.  


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
ZGŁOŚ INTERWENCJĘ

Masz temat? Napisz do nas!

Reklama
Reklama