Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
czwartek, 10 października 2024 02:24
Reklama

Polskie Marki Turystyczne. Poznaliśmy laureatów

Znamy wyniki II naboru do projektu Polskie Marki Turystyczne. Jura Krakowsko-Częstochowska, EnoTarnowskie, Łódź i Poznań zostały najlepszymi markami projektu. Certyfikaty wręczył Andrzej Gut-Mostowy, sekretarz stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki oraz Anna Salamończyk-Mochel, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

Ceremonia ogłoszenia laureatów projektu Polskie Marki Turystyczne, odbyła się w poniedziałek, 7 marca w Kielcach.

Kapituła projektu po burzliwych naradach wręczyła cztery główne tytuły i trzy wyróżnienia. Do rywalizacji w ramach II naboru, przeprowadzonego w 2021 r. stanęło 30 podmiotów.

Tytuł Polska Marka Turystyczna otrzymało między innymi miasto Łódź, które dzięki swoimi konsekwentnym działaniom promocyjnym, wpisało się już na stałe jako atrakcja turystyczna, miasto wielu kultur, z dynamicznym tempem rozwoju.

Wśród nagrodzonych tytułem był także Poznań, który łączy z sukcesem funkcje miasta targowego.

Polską Marką Turystyczną zostali również Jura Krakowsko-Częstochowska, EnoTarnowskie. Kapituła projektu wyróżniła ponadto Góry Świętokrzyskie, Roztocze i Szlak aktywnej turystyki wodnej Czarnej Hańczy, Kanału Augustowskiego i Biebrzy „Cha-KA-Bi”.

Projekt Polskie Marki Turystyczne został opracowany przez Ministerstwo Sportu i Turystyki we współpracy z Polską Organizacją Turystyczną i zakłada stworzenie pakietów produktów turystycznych, tworzących jedną, spójną całość promowaną jako marka turystyczna. Został on także wpisany do Strategii na Rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju.

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
ZGŁOŚ INTERWENCJĘ

Masz temat? Napisz do nas!

Reklama
Reklama