Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
czwartek, 10 października 2024 06:21
Reklama

NFZ znosi ograniczenia obsługi pacjentów

Od dziś, 28 lutego 2022 r. przywrócona zostaje w pełnym zakresie działalność w Sali Obsługi Klientów oraz w Punktach Obsługi Klientów Świętokrzyskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia:
NFZ znosi ograniczenia obsługi pacjentów
NFZ znosi ograniczenia obsługi pacjentów

- w Sali Obsługi Klientów w Kielcach przy al. IX Wieków Kielc 2a Godziny pracy urzędu: poniedziałek – piątek 8.00 – 16.00 (pobieranie biletów w godz. od 8.20 do 15.40)
- w Punkcie Obsługi Klientów w Sandomierzu ul. Mickiewicza 34 Godziny pracy urzędu: poniedziałek – piątek 7.30 – 15.30
- w Punkcie Obsługi Klientów w Ostrowcu Świętokrzyskim os. Słoneczne 43 Godziny pracy urzędu: poniedziałek – piątek 8.00 – 16.00

W związku z zagrożeniem epidemiologicznym od 24 stycznia obsługa interesantów odbywała się przede wszystkim w formie telefonicznej, mailowej, a w formie wizyty osobistej w Sali Obsługi Klientów lub w punktach obsługi wyłącznie po wcześniejszym, telefonicznym umówieniu wizyty. Obecnie te ograniczenia zostają zniesione. Do SOK i punktów można przychodzić bez wcześniejszego umawiania się. Można się też ponownie rejestrować (https://www.nfz-kielce.pl/aktualnosci-dla-pacjentow/rezerwacja/) na wizyty do stanowiska ds. profilaktyki i promocji zdrowia i pomiary medyczne w kiosku profilaktycznym.

Cały czas jednak zarówno klientów, jak i pracowników NFZ obowiązują środki ostrożności dostosowane do aktualnej sytuacji epidemicznej w Polsce:
- do sali obsługi mogą wejść wyłącznie osoby, które mają zakryte usta i nos maseczką oraz zdezynfekują ręce – dyspenser umieszczony jest przy wejściu do Sali;
- utrzymanie co najmniej 1,5-metrowej odległości między klientami;
- udostępniamy 50 procent miejsc siedzących w strefie oczekiwania na obsługę;
- po każdym obsłużonym kliencie stanowisko, w tym przesłona oddzielająca pracowników, blat biurka i długopisy będą starannie dezynfekowane.

Nad płynnością obsługi i zachowaniem obostrzeń sanitarnych czuwa wyznaczony pracownik Funduszu, zawsze obecny w sali. Przed wejściem do sali nadal pozostaje skrzynka podawcza, w której pacjenci mogą zostawić korespondencję, bez konieczności wchodzenia do sali obsługi klientów. Cały czas działa całodobowa, bezpłatna infolinia NFZ, czyli TIP - 800 190 590. NFZ zachęca również do kontaktu, bez wychodzenia z domu, za pomocą usługi e-Doradca NFZ.

Więcej szczegółów na stronie Świętokrzyskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
ZGŁOŚ INTERWENCJĘ

Masz temat? Napisz do nas!

Reklama
Reklama