Obsługa będzie dostępna w formie telefonicznej, mailowej, a w formie wizyty osobistej w Sali Obsługi Klientów lub w punktach obsługi wyłącznie po wcześniejszym, telefonicznym umówieniu wizyty:
• w Sali Obsługi Klientów przy al. IX Wieków Kielc 2a w Kielcach - numer doradcy klienta: 41 36 46 304 lub 41 36 46 305,
• w punkcie obsługi w Ostrowcu Świętokrzyskim - 41 247 67 53
• w punkcie obsługi w Sandomierzu - 663 431 571
W sprawach ogólnych informacji o funkcjonowaniu systemu ochrony zdrowia udzielają konsultanci Telefonicznej Informacji Pacjenta dostępni pod bezpłatnym i całodobowym numerem 800 190 590. Informacje na temat leczenia uzdrowiskowego można uzyskać pod numerem 41 36 46 241 (w godz. 8-12), a interwencje dotyczące skarg i wniosków odbierane są pod numerem tel. 41 36 46 288.
W zmienionej formule będzie działać stanowisko ds. profilaktyki i promocji zdrowia. Doradca ds. profilaktyki i promocji zdrowia dostępny jest telefonicznie pod numerem 41 36 46 301. Natomiast do odwołania nie będzie możliwe korzystanie z pomiarów w samoobsługowym kiosku profilaktycznym.
Dokumenty można też:
• przesyłać drogą pocztową na adres:
Świętokrzyski Oddział Wojewódzki NFZ ul. Jana Pawła II 9, 25-025 Kielce
• przesyłać poprzez skrytkę e PUAP: /l908h7nds3/SkrytkaESP
lub
• wrzucać do specjalnych skrzynek znajdujących się na budynkach siedziby głównej, SOK w Kielcach oraz punktów obsługi w Ostrowcu Świętokrzyskim i Sandomierzu.
Więcej szczegółów na stronie Świętokrzyskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ - http://www.nfz-kielce.pl/wazne-informacje/obsluga-klientow-w-placowkach-nfz-w-okresie-zwiekszonych-zachorowan-na-covid-19/
Napisz komentarz
Komentarze