W 2013 połączono cztery wydziały:
- inwestycji i gospodarki komunalnej tworząc wydział gospodarki komunalnej i inwestycji,
- gospodarki przestrzennej i gospodarki nieruchomościami tworząc wydział planowania przestrzennego, gospodarki nieruchomościami i ochrony środowiska.
W styczniu 2014 połączono kolejne cztery wydziały:
- oświaty i zdrowia tworząc wydział edukacji i zdrowia,
- zarządzania kryzysowego i spraw obronnych z organizacyjnym tworząc wydział organizacyjny z referatem zarządzania kryzysowego i spraw obronnych.
W najbliższym czasie planowane jest połączenie pracy kolejnych wydziałów. Już w wyniku tych zmian otrzymaliśmy oszczędności w postaci 4 etatów naczelnika wydziału i zmniejszenie liczby kierowników referatu. Ponadto w tym okresie odeszło na emeryturę 8 pracowników i nikt nowy w to miejsce nie został zatrudniony.
Również zmniejszono zatrudnienie na monitoringu o 3,5 etatu. Od 2012 r. widoczna jest tendencja spadkowa, jeśli chodzi o stan zatrudnienia w urzędzie, co ściśle związane jest z zakończeniem zadań inwestycyjnych ze środków unijnych wykonywanych przez gminę. Nie są zatrudniane nowe osoby w miejsce tych, które odchodzą na emeryturę – mówi Beata Wojciechowska , rzecznik prasowy skarżyskiego magistratu.
Stan zatrudnienia na dzień 31 grudnia 2013 r. wynosił 158 osób. Ostatnia zmiana wynagrodzenia w Urzędzie Miasta miała miejsce w lipcu 2010 r. Ponadto od trzech lat pracownikom magistratu nie są wypłacane przyznane premie.
Napisz komentarz
Komentarze