Kampania „Mam kota na punkcie mleka” zakończyła pierwszy rok swojego działania. W kilkuset szkołach, przez cały rok szkolny 2012/2013 w całej Polsce odbywały się spotkania edukacyjne zachęcające dzieci do produktów mlecznych i zdrowej żywności. Czystą teorię zastąpiono na bardziej przystępny dla dzieci sposób.
Dzieci przez cały rok rozwiązywały ćwiczenia w specjalnych zeszytach. Z nich mogły się dowiedzieć jak mleko i nabiał wpływają na nasze zdrowie.
Wiedza jaką posiadają uczniowie zaskakiwała organizatorów i nauczycieli. Sukcesem niewątpliwie jest też to, że udało się ich przekonać do tego, że mleko ma dobry wpływ na ich zdrowie.
Na stronie internetowej kampanii mogą zgłaszać się kolejne szkoły. Organizatorzy zapewniają, że jest jeszcze dużo wolnych miejsc. Maskotką kampanii został oczywiście... kot, który odwiedza uczniów podczas spotkań. Dzieci mogły zrobić sobie z nim pamiątkowe zdjęcie i wypić szklankę mleka.
„Mam kota na punkcie mleka”
Mleko jest doskonałym źródłem wapnia i witaminy D, niezbędnych przy prawidłowym rozwoju układu kostnego dzieci i młodzieży. W piątek w Kielcach podsumowano pierwszy rok działania akcji edukacyjnej „Mam kota na punkcie mleka”. Łącznie w premierowej edycji wzięło udział blisko 70 tys. uczniów z siedmiuset szkół w całej Polsce.
- 14.06.2013 14:15
Reklama
Napisz komentarz
Komentarze