Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
niedziela, 10 listopada 2024 15:50
Reklama

Nowy sposób na promocję miasta?

Przy okazji zagranicznych wizyt w Skarżysku, dla promocji miasta powstał dwujęzyczny folder informacyjny. Przygotowaniem zajęło się Centrum Obsługi Inwestora.

Wizyta delegacji ze Stanów Zjednoczonych i kolejnej z Rumunii była dobrym pretekstem do przygotowania materiałów promocyjnych miasta. W dwujęzycznym folderze, którego przygotowaniem zajęło się Centrum Obsługi Inwestora, uwypuklono najważniejsze atuty miasta.

- W trakcie wizyty przekazaliśmy naszym amerykańskim przyjaciołom wiele upominków związanych z miastem, ale także odpowiednio przygotowany na tę okoliczność folder. Folder promuje walory naszego miasta z punktu widzenia inwestorów zewnętrznych, także walory turystyczne, walory związane z położeniem naszego miasta. Jest on opracowany w dwóch językach – w języku polskim i w języku angielskim – mówi prezydent Konrad Krönig.

 Folder wykorzystywany ma być do przyszłej promocji miasta i ewentualnego przyciągnięcia inwestorów, powstał także film promujący Skarżysko.

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
ZGŁOŚ INTERWENCJĘ

Masz temat? Napisz do nas!

Reklama
Reklama