- Przychodzi do nas do domu kilka osób, oferują nam sprzedaż energii elektrycznej. Mówią, że rachunki będą teraz przychodzić co miesiąc, będą w niższej cenie. Wszystko okazuje się potem być nieprawdą - mówi Monika Czerwińska – Babiarz, Powiatowy Rzecznik Konsumentów.
W ostatnich dwóch tygodniach do powiatowego rzecznika konsumentów zwróciła się znaczna część osób właśnie z tym problemem. Przestrzegamy i przypominamy, że nie tylko w przedstawionej sytuacji, ale i przy każdej innej transakcji, konsumentom przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa w ciągu 14 dni od jej zawarcia. W takich sytuacjach należy po prostu napisać oświadczenie o odstąpieniu od zawartej umowy.
Dla osób, które potrzebują porady powiatowego rzecznika konsumentów zostały zorganizowane dyżury pracowników biura. W najbliższy czwartek taka możliwość pojawi się w Łącznej. Harmonogram spotkań w gminach dostępny jest na stronie Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej.
Nieuczciwych przedstawicieli, chcących naciągnąć nas na dodatkowe koszty jest, niestety, co raz więcej. W razie jakichkolwiek wątpliwości co do oferowanych usług czy produktów przed zawarciem umowy zawsze warto zastanowić się dwa razy.
Napisz komentarz
Komentarze