Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
wtorek, 1 października 2024 13:29
ZOBACZ:
Reklama

13. Targi PSB

Przez dwa dni w Targach Kielce spotykali się dostawcy i producenci materiałów budowlanych z terenu całego kraju. Firmy partnerskie zawierały ze sobą kontrakty handlowe na produkty, które w ciągu najbliższych miesięcy będą dostępne w sieciach sklepów i hurtowni grupy Polskich Składów Budowlanych.

Podobnie jak w latach ubiegłych, również i w tym roku, już po raz trzynasty, na początku sezonu budowlanego spotkały się firmy kupieckie z inwestorami w ramach 13. Targów Polskich Składów Budowlanych. W tym roku przybyło ponad trzystu wystawców, którzy są kontraktowymi dostawcami i najbardziej znanymi producentami materiałów budowlanych lub systemów dla budownictwa. Spotkania miały na celu zawarcie kontraktów handlowych, na szczególnych warunkach, z firmami partnerskimi hurtowni budowlanych i marketów Mrówka. Targi miały charakter zamknięty dla zwykłych zwiedzających.

- To co dzisiaj w większości nazywamy targami to są ekspozycje. To są wystawy. Klienci przyjeżdżają, by zobaczyć nowe rozwiązania w rożnych branżach, ale oni to oglądają. A my tutaj targujemy, negocjujemy, kupujemy, tworzymy kontrakty, czyli właściwa forma do takich targów, które były klasyczną formą wymyśloną dawno temu przez świat kupiecki – mówi Mirosław Lubarski, dyrektor marketingu oraz członek zarządu Grupy Polskie Składy Budowlane.

Sponsorami generalnymi tegorocznych targów Polskich Składów Budowlanych była firma Kreisel i Rockwool.

- Jesteśmy w tym roku, podobnie jak i w poprzednich latach, głównym sponsorem targów budowlanych. Cieszymy się, że możemy brać udział w roku 2015 po raz trzynasty w targach Grupy PSB – mówi Piotr Furmanek, zastępca dyrektora do spraw sprzedaży i marketingu w firmie Kreisel.

- Jesteśmy już po raz kolejny sponsorem generalnym targów PSB. Można powiedzieć, że inicjatywa, jaką są targi PSB, jest unikatowa. Są to targi, na których faktycznie realizuje się prawdziwy biznes. Tutaj ludzie przyjeżdżają w konkretnym celu, żeby skorzystać z oferty targowej, żeby zakupić produkty. To nie są targi o charakterze wizerunkowym, oczywiście element relacyjny też występuje i jest on istotny, ale przede wszystkim tu robi się biznes – dodaje Łukasz Glapa, dyrektor marketingowy Rockwool Polska.

Zarówno organizatorzy, jak i wystawcy byli przekonani, że tegoroczna edycja Targów PSB jest lepsza od ubiegłorocznej, przede wszystkim pod względem ofertowym.

- Bardzo wiele głosów uczestników, wystawców i kupujących mówi, że jest optymizm w tej chwili na rynku i kupują więcej. Wyniki są jeszcze nie podsumowywane, więc trudno nam to porównać z zeszłoroczną edycją, ale wiele wskazuje na to, że osiągniemy lepszy efekt handlowy – mówi Mirosław Lubarski.

- Generalnie rzecz biorąc, jak co roku mieliśmy specjalną ofertę targową. Na ten moment nie mamy jeszcze zamkniętego podsumowania. Ogólnie mogę powiedzieć, że jesteśmy zadowoleni i myślę, że jest to dobry początek nowego sezonu. Osobiście jestem przekonany, że przed nami naprawdę dobry sezon – mówi Piotr Furmanek.

- Jest to początek sezonu. Wyniki, jeśli chodzi o targi PSB i firmę Kreiser są lepsze niż w roku poprzednim. Jak co roku przygotowaliśmy specjalną ofertę dla naszych odbiorców i klientów, którą z przyjemnością mogliśmy zaprezentować – mówi Łukasz Glapa.

Grupa Polskie Składy Budowlane działa na rynku od 16 lat i jest jedną z największych i najszybciej rozwijającą się siecią hurtowni materiałów budowlanych oraz marketów dom i ogród w Polsce.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
ZGŁOŚ INTERWENCJĘ

Masz temat? Napisz do nas!

Reklama
Reklama