Znajdują się w nim największe atrakcje naszego regionu. Cel inny niż dotychczasowe. Tym razem skupiono się na aspekcie ekonomicznym – film ma przyciągnąć inwestorów.
- Mnie jako, prezesowi Strefy brakowało przede wszystkim prezentacji gospodarki regionu - mówi Cezary Tkaczyk, prezes SSE Starachowice.
Produkcję spotu zleciła Regionalna Organizacja Turystyczna, choć to właśnie Specjalna Strefa Ekonomiczna „Starachowice” zainicjowała pomysł realizacji. Poza gospodarką, w spocie nie mogło zabraknąć tego, z czym przede wszystkim kojarzy się region, czyli turystyki.
Produkcja i emisja spotu kosztować będzie 300 tysięcy złotych, z czego 70 tys. przeznaczono na samą realizację. Łącznie od 15 do 30 września spot zostanie wyemitowany 166-krotnie na antenach telewizji TVN 24 i TVN 24 Biznes i Świat.
Napisz komentarz
Komentarze