Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
środa, 25 września 2024 02:34
ZOBACZ:
Reklama
Reklama

Badanie satysfakcji klienta w Starostwie Powiatowym

W Starostwie Powiatowym po raz kolejny rozpoczęło się badanie satysfakcji klienta zewnętrznego. Jego celem jest uzyskanie informacji na temat stopnia zadowolenia klientów urzędu z jakości świadczonych usług. Zebrane dane posłużą również do wprowadzania zmian, których celem będzie dostosowanie sposobu świadczenia usług do potrzeb i oczekiwań klientów.

Badanie prowadzone jest w formie anonimowej ankiety, której wypełnienie zajmuje ok. 5 minut. Wyniki badania będą przedstawiane wyłącznie w zbiorczych zestawieniach statystycznych.

Zachęcamy wszystkich klientów Starostwa do udziału w badaniu i wypełnienia krótkiej ankiety, która będzie dostępna w Starostwie w formie papierowej, bezpośrednio u pracowników poszczególnych wydziałów oraz ankieterów prowadzących wywiady. W formie elektronicznej jest dostępna na stronie internetowej powiatu.

Wypełnione ankiety należy wrzucać do urn znajdujących się w budynkach Starostwa przy ul. Konarskiego 20 oraz pl. Floriański 1 lub wypełnić w formie elektronicznej.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
ZGŁOŚ INTERWENCJĘ

Masz temat? Napisz do nas!

Reklama
News will be here
Reklama