Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
poniedziałek, 23 września 2024 16:41
ZOBACZ:
Reklama
Reklama

Młodość spotyka się z doświadczeniem i pasją

Młodość spotyka się z doświadczeniem i pasją – innowacja Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Mikołaja Kopernika w Skarżysku- Kamiennej „Fotografia i marketing sportu” z klubem Korona Kielce.
Młodość spotyka się z doświadczeniem i pasją
Młodość spotyka się z doświadczeniem i pasją

Współpraca uczniów z klas o profilu technik reklamy i technik informatyk Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Mikołaja Kopernika w Skarżysku-Kamiennej z klubem Korona Kielce w ramach innowacji „Fotografia i marketing sportu” w roku szkolnym 2022/2023 to niesamowita okazja na zdobycie pierwszych zawodowych szlifów. I to pod okiem wybitnych praktyków – uczniowie mieli okazję uczestniczyć w warsztatach szkoleniowych dotyczących marketingu i komunikacji w klubie prowadzonych przez doświadczonego specjalistę, pana Rafała Kielczyka.

Podczas warsztatów młodzież zdobyła wiedzę na temat tworzenia i publikacji treści, organizacji akcji marketingowych, relacjonowania wydarzeń oraz współpracy ze sponsorami. Uczestnicy mieli także możliwość zaplanowania kampanii marketingowej promującej Koronę Kielce lub zachęcającej do uczestnictwa w meczach. Wspaniałą zachętą do pracy był fakt, że najlepszy z przedstawionych projektów może zostać zrealizowany przez zespół marketingu klubu Korony Kielce we współpracy z autorem wyróżnionego pomysłu.

W ramach innowacji „Fotografia i marketing sportu” uczniowie ZSE brali udział w praktycznych zajęciach, które skupiały się na tworzeniu i publikacji treści, przedstawianiu wydarzeń oraz kreowaniu wizerunku klubu w mediach społecznościowych. Jednym z ważnych aspektów była relacjonowanie przebiegu meczu Korony Kielce w mediach internetowych. To dzięki zaangażowaniu uczniów powstają interesujące galerie zdjęć ze spotkań na Suzuki Arenie, które dostępne są do obejrzenia na oficjalnej stronie klubu.

Współpraca między uczniami a klubem Korona Kielce nie ograniczała się jedynie do działań na stadionie. Uczniowie mieli okazję odwiedzić kielecki rynek, gdzie testowali piłkarskie umiejętności mieszkańców miasta, promując jednocześnie nadchodzące spotkanie kieleckiego klubu z Rakowem Częstochowa. Ciekawą inicjatywą było również zaproszenie uczniów do tworzenia kompletnej relacji tekstowej na stronę internetową Korony Kielce. Klub poszukiwał praktykantów z lekkim piórem, którzy chcieliby zdobyć doświadczenie w tworzeniu takich treści. Warto też wspomnieć, że po analizie zdjęć wykonanych przez uczniów przedstawiciele klubu zaprosili ich na warsztaty fotografii sportowej organizowane przez Akademię Korona. Dzięki tym warsztatom uczniowie będą mieli okazję poszerzyć swoją wiedzę na temat wykonywania profesjonalnych zdjęć sportowych oraz zapoznać się
z procesem obróbki fotografii przed ich publikacją, poćwiczą także ich obróbkę w programie Lightroom Adobe.

Współpraca z klubem Korona Kielce nie tylko rozwinęła umiejętności uczniów, ale także dała im możliwość zdobycia praktycznego doświadczenia w dziedzinie marketingu, komunikacji i fotografii sportowej. Była to również okazja dla nich do zaangażowania się w życie lokalnej społeczności sportowej i zobaczenia, jak wygląda praca w profesjonalnym klubie piłkarskim. Z kolei klub Korona Kielce zyskał nowe spojrzenie i świeże pomysły na promocję oraz budowanie swojego wizerunku. To doskonały przykład synergii między światem edukacji a profesjonalnym sportem, który przynosi korzyści obu stronom.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
ZGŁOŚ INTERWENCJĘ

Masz temat? Napisz do nas!

Reklama
Reklama