Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
sobota, 21 września 2024 02:05
ZOBACZ:
Reklama
Reklama

Jak sprawdzić historię połączeń i kiedy się to przydaje?

Zdarza się, że z różnych powodów chcemy przejrzeć połączenia wychodzące i przychodzące, a także ocenić, jak długo rozmawialiśmy czy nawet ile zapłaciliśmy za konkretną rozmowę. Wszystkie dane są dla nas dostępne i możemy bez problemu je zdobyć, korzystając z jednego z poniższych sposobów. Każdy z nich ma swoje zalety i pozwala na dokładne przyjrzenie się billingom.
Jak sprawdzić historię połączeń i kiedy się to przydaje?
Jak sprawdzić historię połączeń i kiedy się to przydaje?

Łatwe sposoby na sprawdzenie billingów

Pierwszym i najważniejszym sposobem jest wejście w ostatnie połączenia na smartfonie. Zwykle jednak wyświetlają się tutaj tylko połączenia sprzed 14-30 dni, w zależności od modelu telefonu. W takim razie jak sprawdzić historię połączeń, wykraczającą poza ten czas? Najlepiej zdać się na aplikacje zapewniane przez operatorów telefonii, na przykład w Virgin Mobile. Aplikacja operatora pomaga w wykonywaniu wielu czynności bez potrzeby odwiedzania salonów stacjonarnych oraz jest nieodzownym elementem korzystania z usług operatorów wirtualnych. Po jej zainstalowaniu należy ją aktywować poprzez dodanie swojego numeru, następnie można przejść do korzystania ze wszystkich dostępnych opcji. Obsługa każdej apki jest inna, oto przykładowe kroki, które należy wykonać w celu zajrzenia w historię: wejście w „Moje konto”, „Moje karty” i kliknięcie „Historia”, w innych układach billingi mogą być widoczne na naszym koncie w zakładce „Usługi”, „Aktywność” czy „Bieżące korzystanie”. Zaletą takiego działania jest to, że mamy wgląd w cały ruch wychodzący, na który prócz rozmów składają się SMS-y/MMS-y, a także transfer danych. Możemy także sprawdzić zużycie dzienne lub zestawienie z dowolnego okresu. Inną metodą będzie po prostu skorzystanie z ikony telefonu, która powinna znajdować się na ekranie głównym naszego smartfona. Obok każdego połączenia wyświetla się jego długość, a także rodzaj. Strzałka skierowana w dół to przychodzące, w górę – wychodzące. Po wejściu w ikonę informacji lub szczegóły uzyskamy szczegółowy zapis. Dowiemy się, które zostały anulowane, czyli najprawdopodobniej rozłączyliśmy się, zanim druga osoba odebrała. Kolejny rodzaj to próba połączenia z nami, tutaj często wyświetla się to na czerwono, z wyróżnieniem nieodebranych i odrzuconych połączeń.

Sytuacje, w których sprawdzenie billingów jest pomocne

Pierwszym powodem, dla którego zaglądamy do historii połączeń, jest po prostu ciekawość. Zdarza się, że chcemy zobaczyć, ile czasu upłynęło nam na miłej pogawędce lub kiedy ostatnio kontaktowaliśmy się ze starym znajomym. Zapis nieodebranych połączeń pozwala nam w wolnej chwili zadzwonić pod dany numer. To także coś, z czego chętnie korzystają osoby, którym zdarza się zapomnieć, czy wykonali jakąś czynność – szybka weryfikacja, czy już gdzieś dzwonili i o jakiej porze, powinna rozwiać ich wątpliwości. 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
ZGŁOŚ INTERWENCJĘ

Masz temat? Napisz do nas!

Reklama
Reklama