Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
wtorek, 24 grudnia 2024 02:22
Reklama
Reklama
Reklama

Klient usatysfakcjonowany?

Starostwo Powiatowe w Skarżysku informuje, że w związku z wdrożonym w urzędzie Systemem Zarządzania Jakością przeprowadzane będą badania dotyczące poziomu  satysfakcji klientów urzędu.

Głównym celem przeprowadzania badań jest bieżące uzyskiwanie informacji na temat poziomu jakości usług świadczonych przez pracowników starostwa, terminowości i sposobu załatwiania spraw, co pozwoli m.in. precyzyjnie określić słabe obszary działalności urzędu, wprowadzić dalsze procedury doskonalące jakość świadczonych usług publicznych oraz lepiej zarządzać komórkami organizacyjnymi.

Uprzejmie prosimy o wzięcie udziału  klientów naszego urzędu w prowadzonych badaniach – wywiadach oraz  krótkich ankietach. Państwa oceny i sugestie pozwolą nam w usprawnianiu świadczonych usług oraz umożliwią lepsze poznanie Państwa oczekiwań wobec urzędu i zatrudnionych w nim pracowników - mówi Małgorzata Łakomiec, sekretarz starostwa powiatowego.

Badanie satysfakcji klientów będzie polegało  na zebraniu danych w formie wywiadów przeprowadzanych przez pracowników starostwa oraz w postaci anonimowych ankiet dostępnych w wersji  papierowej w ogólnodostępnych miejscach budynków Starostwa Powiatowego  oraz w poszczególnych komórkach organizacyjnych.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
ZGŁOŚ INTERWENCJĘ

Masz temat? Napisz do nas!

Reklama
Reklama