Głównym celem przeprowadzania badań jest bieżące uzyskiwanie informacji na temat poziomu jakości usług świadczonych przez pracowników starostwa, terminowości i sposobu załatwiania spraw, co pozwoli m.in. precyzyjnie określić słabe obszary działalności urzędu, wprowadzić dalsze procedury doskonalące jakość świadczonych usług publicznych oraz lepiej zarządzać komórkami organizacyjnymi.
Uprzejmie prosimy o wzięcie udziału klientów naszego urzędu w prowadzonych badaniach – wywiadach oraz krótkich ankietach. Państwa oceny i sugestie pozwolą nam w usprawnianiu świadczonych usług oraz umożliwią lepsze poznanie Państwa oczekiwań wobec urzędu i zatrudnionych w nim pracowników - mówi Małgorzata Łakomiec, sekretarz starostwa powiatowego.
Badanie satysfakcji klientów będzie polegało na zebraniu danych w formie wywiadów przeprowadzanych przez pracowników starostwa oraz w postaci anonimowych ankiet dostępnych w wersji papierowej w ogólnodostępnych miejscach budynków Starostwa Powiatowego oraz w poszczególnych komórkach organizacyjnych.
Napisz komentarz
Komentarze